Kako te vodim kroz proces suradnje
Za početak, upoznajmo se! Uvijek je lakše surađivati s ljudima kojima vjerujemo i s kojima kliknemo. Zato te pozivam na BESPLATNE KONZULTACIJE od 30 minuta kako bismo se bolje upoznale!
Podijeli sa mnom svoju priču, brend i očekivanja, a ja ću te pažljivo saslušati i dati ti povratnu informaciju na tvoju viziju.
Svoje BESPLATNE KONZULTACIJE od 30 minuta možeš rezervirati na mailu info@pragmaart.hr
Nakon naših konzultacija, poslat ću ti službenu ponudu putem maila. U ponudi će biti detaljno razrađeno što sve uključuje paket odabranih usluga kako bi imala jasnu sliku o tome što dobivaš i kako će suradnja izgledati.
Ponudu prihvaćaš uplatom 100% avansa i rezervacijom termina izrade. Za ponude iznad 500€, postoji mogućnost plaćanja 50% avansa, dok preostali iznos plaćaš po završetku projekta, najkasnije 15 dana od dostavljenih rješenja.
Jasna komunikacija i čist račun su vrijednosti u koje ja vjerujem, nadam se i ti! 😊
Zatim ti šaljem obrazac s pitanjima putem kojeg me detaljno upoznaješ sa svojim brendom.
Obrazac ispunjavaš samostalno, a odnosi se na pitanja vezana uz vrijednosti tvog brenda, ciljne skupine, željenog stila, tipografije, te svega ostalog što smatraš bitnim i želiš podijeliti sa mnom.
Nakon što dobijem tvoje odgovore, kontaktirat ću te za start i krećem s razradom!
Kroz brend strategiju istražujem konkurenciju i aktualno tržište u tvojoj djelatnosti. Na temelju toga definiram moodboard, paletu boja i tipografiju kako bi osigurala da se tvoj brend ističe od konkurencije i savršeno odražava vrijednosti koje su ti važne.
Kod prezentacije dostavljam ti različita idejna rješenja ranije dogovorena u ponudi s objašnjenjem i smjernicama vizualnih elemenata, boje i odabrane tipografije kako bi razumio/jela kako tvoja vizija izgleda na papiru ili digitalno i na kraju se odlučio/la za najbolju opciju.
Po završetku projekta, poslat ću ti sve varijante odabranog dizajna u svim potrebnim formatima za primjenu (.eps, .svg, .pdf, .jpeg, .png), koji će ti maksimalno olakšati njihovo korištenje i pravilno predstavljanje tvog identiteta bez obzira na medij i priliku.
Što kaže Martina, voditeljica projekata PROteam o našoj suradnji?
Materijali su bili dostavljeni u svim potrebnim formatima, organizirani i laki za snalaženje. Dobili smo ih u roku kojem smo dogovorili na inicijalnom sastanku, što smatramo vrlo bitnim u našoj branši poslovanja. Sam proces upoznavanja s brendom i ispunjavanje upitnika uvelike su nam pomogli da razmislimo o detaljima same konferencije. S druge strane, kako smo također i sam vizual animirali u obliku reklame koja se prikazivala na televiziji, animator je bio vrlo zadovoljan s poslanim materijalima. Kvaliteta i mogućnost “igranja” s elementima omogućili su mu da vrlo brzo i lako, sa zadovoljstvom, napravi same animacije.
Izaberi i složi svoj jedinstveni paket usluga
Cijena paketa ovisi i mijenja se ovisno o rokovima i zahtjevnosti projekta. Svaki paket može se prilagoditi potrebama tvog biznisa.
DIZAJN LOGOTIPA I VIZUALNOG IDENTITETA
BRENDIRANJE DRUŠTVENIH MREŽA
GRAFIČKI DIZAJN PROMOTIVNIH MATERIJALA
Izgradimo uspješnu suradnju uz:
- KONTINUIRANU KOMUNIKACIJU
- PERSONALIZIRANI PRISTUP SVAKOM KLIJENTU
- STRUČNO VOĐENJE I KORISNE SAVJETE
- PROFESIONALNU IZVEDBU I PRIPREMU DIZAJNA
- PODRŠKU TIJEKOM I NAKON PROCESA SURADNJE
Kako ti pomažem kroz besplatne konzultacije?
Kako bi stvorio/la nevjerojatan vizualni identitet koji će privući pažnju i ostaviti snažan dojam na tvoje ciljno tržište – dopusti mi da te upoznam i saznam potrebe tvog brenda.
👉 Kroz besplatne konzultacije od 30 minuta, ukratko me upoznaješ sa svojim biznisom i vizijom svog brenda.
👉 Prolazimo kroz društvene mreže (ako ih imaš) i na kraju dobiješ moj feedback na trenutno stanje.
👉 Konzultacije s tobom mi omogućuju da upoznam tvoj biznis/brend i složim idealnu ponudu za tebe kroz usluge koje će ti služiti.
Tvoj brend zaslužuje biti prepoznatljiv i pamtljiv! 🌟🌟🌟🌟🌟
Uz tvoje informacije i moje dizajnerske vještine, zajedno možemo stvoriti nevjerojatnu vizualnu priču koja će izraziti srž i vrijednosti tvog brenda.
✨ Istaknimo vrijednosti u koje vjeruješ! ✨
Što kaže Dalia, event managerica (DI SI BIO? / DCBO) o našoj suradnji?
“Kad sam odlučila krenuti u svoj biznis, prva stvar od koje sam kretala je branding, odnosno vizualni identitet i s obzirom da sam na to gledala kao na najbitniji segment pokretanja i vidljivosti, Ivana mi je među prvima pala na pamet i to se pokazalo kao najbolja odluka i potez.
Proces je tekao vrlo jednostavno i profesionalno, komunikacija je bila promptna i svi materijali isporučeni su u dogovorenom roku. Ono što je veliki plus je to što se nisam morala baviti tiskom jer je Ivana to sve preuzela i mogla sam joj u potpunosti to prepustiti.
Nisam niti malo sumnjala u Ivanine kompetencije, ali sam unatoč tome oduševljena dizajnom. Osim što je kreativna, razmišlja izvan okvira, jako je temeljita i pedantna i unatoč tome što je isporučila dogovoreni materijal, uvijek je tu na raspolaganju za savjet, preporuku i podršku. Ne samo da je uspjela preslikati moju inicijalnu ideju, nego je kroz dizajn uspjela i prikazati moj karakter, što smatram da je izrazito bitan dio kada je u pitanju pokretanje malog poduzeća.
Osim što planiram surađivati s Ivanom na duge staze, PragmaArt definitivno preporučam svim kolegama i suradnicima, bez obzira na djelatnost i njihove vlastite stilove i preference jer sa sigurnošću mogu tvrditi da će Ivana uspjeti realizirati njihove ideje.”
Dalia Abdel Rahim, event manager DI SI BIO?
Prijavi se na newsletter PragmaArt Studija
Svakog utorka u 18h u tvoj inbox stiže doza savjeta o brendingu.