Marica Dusper
Case Study: Osobni brending Marica Dusper
Kada mi se Marica, direktorica tvrtke Big office, obratila s upitom za dizajn logotipa i vizualnog identiteta za njezin osobni brending, cilj je bio stvoriti identitet koji će autentično odražavati njezine vrijednosti, interese i osobnost.
Inspiraciju sam pronašla u tekstu koji je savršeno sažeo tko je Marica:
“Marica po baki, Dusper po mužu. Radi dobre pite, kruhove i bilance. Voli ekonomiju, matematiku, informatiku, a obožava svoje prijatelje, obitelj, dobre projekte i dobre priče. Već gotovo pola stoljeća trudi se uskladiti disciplinu duha i tijela. Profesionalno se bavi računovodstvom, financijama i restrukturiranjem firmi te vjeruje da uspjeh preko noći dolazi tek nakon dvadeset godina predanog rada.”
Ove riječi postale su temelj za oblikovanje vizualnog identiteta koji je spoj tradicionalnih vrijednosti i suvremenog profesionalizma. Odabrala sam elegantne i profesionalne tipografske i kolorističke smjernice kako bi dočarala balans između njezine stručnosti u financijama i njezine osobnosti.
Rezultat: Jedinstven i prepoznatljiv osobni brend koji Marici omogućuje jasno pozicioniranje na profesionalnom tržištu.
- Big office d.o.o. / Marica Dusper
- Osobni brand
- Vizualni identitet / Promo materijali
- 2022.
- @marica_dusper
“Kada bih jednom rečenicom trebala sažeti suradnju s Ivanom Rod i njenim PragmaArt-om rekla bih sljedeće: „Rodica“ zna slušati i ono što čuje pretvoriti u vizual gdje jedan logo ili dizajn pričaju priču od tisuću riječi.
Dobila sam puno više od očekivanog, pa čak i u prilagodbi mom raspoloživom vremenu.
Na sve moje ideje oko dizajna logotipa za sljedeće projekte – vizuala prezentacija, dizajna kutije, reagirala je jednakom kvalitetom.
Zato moja iskrena preporuka svima vama koji trebate dizajn logotipa, dizajn predmeta kutije za svoje proizvode, plakat ili jednostavno vizual svoje priče – Ivana je brza i dobra. Ona je pragmatična umjetnost – PragmaArt.”
Marica Dusper, Big office d.o.o.