Metar milimetar
Case Study: Rebranding arhitektonskog ureda Metar milimetar
Povodom 5. godišnjice poslovanja, arhitektonski ured Metar milimetar odlučio je osvježiti svoj vizualni identitet kako bi dodatno naglasio temeljne vrijednosti svog rada. Cilj rebrandinga bio je jačanje prepoznatljivosti brenda, privlačenje novih klijenata i priprema za budući rast.
Proces suradnje započeo je analizom postojećeg brenda kroz razgovore s direktoricom Tatjanom, kako bih se upoznala s ključnim vrijednostima i vizijom ureda. Zatim smo osmislile modernizirani logotip koji spaja minimalistički dizajn i arhitektonske elemente. Vizualni identitet oblikovan je kroz neutralnu paletu boja s akcentima u crvenoj boji i suvremene fontove koji odražavaju profesionalnost i estetiku.
Osim toga, dizajnirana je poslovna dokumentacija s dosljednim vizualnim elementima, kao i vizuali za društvene mreže koji prezentiraju realizirane projekte, tehničke skice i storytelling sadržaj prilagođen publici.
Rezultat: Metar milimetar sada ima moderniziran i upečatljiv vizualni identitet koji jasno komunicira vrijednosti ureda. S novim identitetom gradi svoju prepoznatljivost na tržištu i privlači pažnju na društvenim mrežama, postavljajući temelje za daljnji rast i razvoj.
- METAR MILIMETAR
- Arhitektura
- Vizualni identitet / Promo materijali
- 2022.
- www.metar-milimetar.hr








“Zahvaljujemo Ivani Rod i PragmaArt-u na odličnoj suradnji prilikom dizajna vizualnog identiteta našeg ureda METAR MILIMETAR. Ivana je bila vrlo susretljiva, prihvaćala naše želje te je od njih napravila odličan logo. Svakako ćemo nastaviti suradnju te preporučujemo svima.”
Tatjana Liktar Elez, direktorica i arhitektica METAR MILIMETAR d.o.o.
