FUNtastika
Case Study: Dizajn i vizualni identitet brenda FUNtastika
Mia, vlasnica tvrtke FUNtastika, obratila mi se s upitom za izradu logotipa i cjelokupnog vizualnog identiteta. FUNtastika je mjesto ispunjeno zabavom, veseljem i ugodnom atmosferom koje ostaje dugo u sjećanju svojih posjetitelja.
Bilo da se radi o proslavama rođendana, personaliziranim dječjim zabavama, roštiljima s prijateljima, organizaciji team buildinga za kolege ili sportskim igrama za vrtiće i škole, primarni cilj FUNtastike je stvoriti nezaboravno iskustvo i učiniti svaki važan trenutak jedinstvenim.
U početnoj fazi suradnje, Mia je naglasila kako želi vizualni identitet koji će jednako dobro obuhvatiti sve aktivnosti i usluge koje tvrtka nudi. Zajedno smo definirale ključne elemente brenda, tipografiju i paletu boja, a zatim krenule u kreiranje razigranog i prepoznatljivog vizualnog identiteta.
Rezultat: Dosljedan vizualni identitet koji uključuje logotip, personalizirane pozivnice za događanja te atraktivne predloške za društvene mreže – sve u skladu s vrijednostima brenda i atmosferom koju FUNtastika pruža.
- FUNtastika
- Obrazovanje
- Logo & branding
- 2022.







“S Ivanom sam surađivala u dva navrata.
Jednom je bilo dovoljno da se vidimo, da me prouči i shvati što želim.
Komunikacija brza i jasna, odgovorna, prilagodljiva. Efikasna.
Radujem se sljedećoj suradnji!”
Mia Dumbović, direktorica FUNtastika d.o.o.



