Vacation • Island • Summer
Case Study: Dizajn vizualnog identiteta za brend Vacation – Island – Summer
Maja, vlasnica obrta Summer Store na otoku Visu, kontaktirala me sa željom za izradom logotipa, vizualnog identiteta i promotivnih ilustracija za svoj brend. Cilj je bio stvoriti prepoznatljiv identitet koji reflektira ljubav prema otoku Visu, promovira hrvatske proizvode i dizajn te se uklapa u koncept male suvenirnice posvećene lokalnoj tradiciji i estetici.
Inspiracija za glavni logotip temelji se u samoj esenciji brenda – otoku Visu i njegovim vrijednostima. Glavna ideja bila je dizajnirati logotip s obrisom otoka Visa, unutar kojeg su smještene riječi: Vacation, Island, Summer,
Prva slova ovih riječi čine akronim VIS, što dodatno naglašava povezanost brenda s lokacijom i tematikom. Kroz proces definiranja logotipa definirale smo glavnu paletu boja koju smo kasnije provukle kroz poslovnu dokumentaciju – vizitku, memorandum i potpis u mailu.
Kako bi se vizualni identitet dosljedno primijenio, kreirane su ilustracije prilagođene promotivnim materijalima, uključujući: torbe, ručnike, šalice… Ilustracije su originalnog dizajna osmišljene tako da odražavaju tematiku i vrijednosti otoka Visa.
Rezultat: Stvoren je koherentan i prepoznatljiv vizualni identitet koji snažno povezuje brend s tematikom otoka Visa.
- Summer store, vl. Maja Lončar
- Prodaja suvenira
- Logo & vizualni identitet | Promo materijali
- 2024.
- @summerstore.vis