Vacation • Island • Summer
Case Study: Dizajn vizualnog identiteta za brend Vacation – Island – Summer
Maja, vlasnica obrta Summer store na otoku Visu, kontaktirala me sa željom za izradom logotipa, vizualnog identiteta i promotivnih ilustracija za svoj brend.
Cilj je bio stvoriti prepoznatljiv identitet koji reflektira ljubav prema otoku Visu, promovira hrvatske proizvode i dizajn te se uklapa u koncept male suvenirnice posvećene lokalnoj tradiciji i estetici.
Inspiracija za glavni logotip temeljila se na samoj suštini brenda – otoku Visu i njegovim vrijednostima.
Glavna ideja bila je kreirati logotip s obrisom otoka Visa, unutar kojeg se nalaze riječi: Vacation, Island, Summer. Prva slova ovih riječi čine akronim VIS, čime je dodatno naglašena povezanost brenda s lokacijom i tematikom.
Kroz proces kreiranja logotipa definirale smo glavnu paletu boja, koju smo kasnije integrirale u poslovnu dokumentaciju – vizitke, memorandum i e-mail potpis.
Kako bi vizualni identitet bio dosljedan, izrađene su originalne ilustracije, prilagođene promotivnim materijalima – torbama, ručnicima, šalicama…
Sve ilustracije odražavaju tematiku i vrijednosti otoka Visa te su kreirane isključivo za ovaj brend.
Rezultat: Stvoren je prepoznatljiv vizualni identitet koji snažno povezuje brend s tematikom otoka Visa te ističe hrvatske proizvode i dizajn.
- Summer store, vl. Maja Lončar
- Prodaja suvenira
- Logo & vizualni identitet | Promo materijali
- 2024.
- @summerstore.vis








