Quo Vadis Zagreb
Case Study: Dizajn vizualnog identiteta za međunarodnu konferenciju “Quo Vadis Zagreb”
PROteam obratio mi se s upitom za dizajn logotipa i vizualnog identiteta za prvu međunarodnu konferenciju o održivom upravljanju gradom pod nazivom “Quo Vadis Zagreb”.
Konferencija se fokusirala na ključne aspekte urbanog razvoja – okolišne, urbane, prometne, sociološke i energetske dimenzije – s naglaskom na održivi način života i sinergiju unutar modernih gradova.
U suradnji s organizatorima, radili smo na razvoju jedinstvenog vizualnog identiteta koji odražava vrijednosti i ciljeve ove inicijative.
Dizajn je obuhvatio:
• Logotip konferencije koji simbolizira održivost i urbani razvoj.
• Prezentaciju s dosljednim vizualnim standardima za predavače.
• Materijale za LED ekrane, dizajnirane tako da privuku pažnju publike na samom događanju.
Svaki element dizajna odražava vrijednosti konferencije – inovaciju, održivost i urbanističku viziju – čineći cjelokupnu komunikaciju jasno prepoznatljivom i privlačnom.
Rezultat: Vizualni identitet uspješno je ojačao profesionalni dojam i utjecaj konferencije, prenoseći ključne poruke o važnosti održivog urbanog razvoja te pružajući snažnu osnovu za daljnju promociju ovog značajnog događaja.
- Produkcijski tim d.o.o.
- Organizacija događaja
- Logo & vizualni identitet | Promo materijali
- 2024.
- www.proteam.hr/quo-vadis